Telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 18:00 uur

FAQ

Home > FAQ

Veelgestelde vragen

Ik heb een keuken gereserveerd, wat zijn de volgende stappen?

Na uw reservering ontvangt u een bevestigingsmail op het door u opgegeven e-mailadres. We vragen u om de aanbetaling of volledige betaling te voltooien en het betalingsbewijs naar info@tweedehandskeukenwinkel.nl te sturen.

De vermelde datum geeft aan vanaf wanneer de keuken beschikbaar is voor bezichtiging en levering vanuit ons magazijn. Voor deze datum is het niet mogelijk de keuken te bezichtigen. Indien gewenst, kan de keuken direct na deze datum worden geleverd.

Uw aanbetaling kan worden hergebruikt voor de reservering van een andere keuken naar keuze, mocht u besluiten een andere keuken te willen reserveren. Neem gerust contact met ons op om uw opties te bespreken.

Ja, wij kunnen u een factuur verstrekken voor dit doel.

Indien de keuken na bezichtiging opnieuw moet worden ingeladen en geleverd, bedragen de bezorgkosten €300 vanwege de dubbele lading. Als de keuken direct op de afgesproken datum kan worden geleverd, blijft het bezorgtarief €200.

Nee, wij bieden geen montageservice.

Ja, onze keukens worden geleverd door ons bezorgteam.

Nee, een keuken die gereserveerd is, kan niet meer aan een andere koper worden verkocht. Er is dan al een aanbetaling gedaan.

Bij volledige vooruitbetaling van het aankoopbedrag ontvangt u 5% korting op al onze keukens. Dit betreft een handelskorting van 5% op de totale verkoopprijs.

Ja, zeker. De keuken kan worden opgeslagen in onze opslagruimte voor een tarief van €3 per dag.